søndag 30. oktober 2011

17 uker + 1 dag på vei

Nå er jeg altså 17 uker og 1 dag på vei, og leser på babyverden sine nettsider at babyen snart begynner å høre, - noe så fantastisk Forresten syns jeg magen har krympet igjen. Hrmf . . . Det er sikkert ikke noe galt, for i følge babyverden ser det ut til at fosteret vokser litt saktere nå.


Har fått litt smerter i mellomgolvet. Mamma tror det er muskelsmerter forårsaket av bl.a. mye hikke - først var jeg nesten redd jeg hadde fått en liten brist i ribbena, men det virker veldig usannsynlig (heldigvis).

Skal til jordmor i morgen, og lege på onsdag. Den 9. nov har vi ordinær ultralyd. Grugleder meg, for da får vi kanskje vite kjønnet. Dessuten vil det være nesten akkurat et år siden vi var til den grusomme ultralyden i fjor, som fant sted 10. nov . . .


Og ja, jeg vil bare fortelle kort at gravstenen til datteren vår har kommet opp, den ble så perfekt at jeg begynte å gråte da jeg så den ♥ Slik ser den ut (og den ser enda finere ut i virkeligheten - klikk på "les mer" for å se flere bilder):


Klikk her for å lese mer om hvordan det var å se gravstenen for første gang: Nydelig gravsten på plass ♥

Til slutt vil jeg legge ved noen fine bilder av meg og min kjære, som vi tok en kveld for snart 2 uker siden i Studio Virkelig (les: på jobb).





 MIN gatemegler!!

Føler meg litt "bitchy" her . . :) 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar