mandag 26. mars 2012

Lille pludre min i senga sin! ♥

Lørdag 24. mars kl. 09.15 kom vår lille nydelige Nathaniel til verden (8 timer gammel på dette bildet) Han veide 3450 gram og var 51 cm lang.

Jeg er herved verdens lykkeligste to-barnsmamma, som fram til i dag har følt meg ganske hjelpesløs og utilstrekkelig pga. intense ryggsmerter og spinalhodepine etter fødselen. Etter et lite (men grusomt) inngrep fra anestesilegene i dag, er jeg mye bedre :)
 

Vel, lille NonStop Nathaniel pludrer hele tiden, både våken og i søvne, så jeg kaller han for det meste for "lille pludre" Han er så snill og god, - virkelig en ordentlig kosegutt ♥ Jeg er forelska



(Jeg vet at det er skrevet på facebook at han ble født 09.17, men i papirene våre står det nå 09.15, så vet ikke hvor 17 kom ifra , syntes bare det var greit å nevne det).

Kommer tilbake med mer om fødselsopplevelsen siden :)




8 kommentarer:

  1. ååå, for en herlig liten gledesbylt <3<3 Gratulerer så mye igjen med en nyyydelig lillebror. <3<3

    SvarSlett
  2. Gratulere såååå utrolig masse connie.Tro hvor gla jeg ble da jeg så at lillebror var ute..Jeg bare viste at han kom til og være ute i løpet av lørdags morgen:) Utrolig fine bilder av lillebror(Pludre)..Kos deg masse masse..Og jeg er veeeldig sikker på at storesøster Linnea aurora er veldig STOLT:) <3 Stor klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med nydelige Nathaniel! Vakker gutt og vakkert navn! :) Unner dere all mulig glede & lykke nå :) Endelig! Ha en fin vår med beibi! :) klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. så skjønn han er connie.kos dere masse .

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nydelige lillebror Nathaniel! <3

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse! Nydelig liten gutt :) <3

    SvarSlett
  7. He is gorgeous Connie! Aunty Freya is making a card to send her little nephew :) She keeps saying to me, 'But mummy, I am too small to be an Aunty!' and I say, 'Well, Kaia is even smaller!' Very sweet.

    SvarSlett
  8. For en vakker liten gutt!!! Gratulerer og koooos dere :-)

    SvarSlett