søndag 16. oktober 2011

Rundet 15 uker!

Siden jeg fikk beskjed hos jordmor om å følge den ordinære terminen, så skal jeg ha rundet 15 uker i går. Det er helt herlig å tenke at jeg er såpass langt, for om bare 5 uker er jeg halvveis. Tiden går utrolig fort, det føles som om jeg nettopp testet positivt. Jeg håper alt vil gå bra framover. Ingen komplikasjoner, det er det siste jeg ønsker.

Av symptomer så har jeg litt kynnere og dogåing. Jeg kjente ikke kynnere i forrige svangerskap, men en jordmor jeg var hos sa at det var helt vanlig å merke flere symptomer i nytt svangerskap fordi livmora allerede var utvidet, og kroppen kjente igjen symptomene.
Vel, det var stortsett det jeg hadde å skrive om svangerskapet.

Jeg håper mange der ute var med å tenne lys for englebarna i går den 15. oktober. Det føles så utrolig viktig å få den bølgen av lys til å gå over verden. Og for at det skal gå, må flest mulig bidra.

Ellers kan jeg jo si at vi enda venter på gravstenen til Linnea, og det tar så fryktelig lang tid. For oss er det viktig at den står der før merkedagene våre begynner den 8nde november. For det var antakelig den dagen hun døde, det er jeg overbevist om . . .



2 kommentarer:

  1. Hei connie..Tente lys i går for alle englebarna og det fikk stå i vinduet i manger timer:) Vi venter også på støtta til sofie..Sender deg en varm og stor klem til deg.og krysser alt jeg har for at det fortsatt det går bra med deg i svangerskapet..:)

    SvarSlett
  2. Så fint at du tente lys! Jeg hadde vel heller ikke regnet med noe annet :)
    Den ventingen er kjedelig... Hvert fall når vi nå har ventet i snart et år..
    Tusen takk, Linda :)
    En stor god og varm klem til deg også! Tenker på deg.

    SvarSlett