fredag 21. oktober 2011

Gravidebilder uke 15 + 4

Ville bare vise dere noen nye bilder av den voksende babymagen, jeg :)
Ja, dere hørte riktig; voksende babymagen :D I løpet av bare en uke, har den nemlig blitt en del større. For bare en uke siden følte jeg meg jo nesten slank fortsatt, i forhold til hva jeg gjør nå. Buksene begynner å bli trange å ha på, så snart må jeg gå over til gravidebuksene mine igjen. Litt deilig følelse igrunn, for da vet jeg at det skjer forandringer i magen :)
I morgen er jeg 16 uker på vei, det er utrolig! Bare 4 uker, så er jeg halvveis :)
Syns ukene går så utrolig fort! (Klikk på "les mer" for flere bilder)

Tenk at dette lille vidunderet gjemmer seg i min mage! Her i uke 14 + 2.
Til nå (uke 15 + 6) er lille NonStop blitt litt større! Faktisk hele 4 cm større i følge babyverden sine nettsider :) Så nå skal babyen være omkring 16 cm lang.




2 kommentarer:

  1. Heisan Connie Iren !
    Flott baby mage du har fått .
    Håper alt går bare bra med deg ! :)

    SvarSlett