onsdag 21. mars 2012

Supergravid: 37 + 4

Dagen før igangsetting og "supergravid"! (Som min venninne Karoline sier). For en lekker mamma! *kremt*

Har vært i byen nesten hele dagen, det var jo så fantastisk vær. Benyttet anledningen til å handle inn noe påskepynt også, både til Linnea sin hage, og til hjemmet. Blir nok lite anledning til å handle slikt i nærmeste fremtid :)

Sitter forresten akkurat nå med kynnere igjen som kommer med ca. 5 minutters mellomrom, men denne gangen skal jeg ikke satse på at det betyr noe spesielt, selv om de er vondere enn de jeg hadde i helgen. . .


Tok CTG-registrering isted. Lillebror var ekstremt aktiv, mer enn jeg noen gang har opplevd han under CTG (akkurat som om han reagerer på CTG-en), og jordmor sa at maskinen registrerte sammentrekninger i livmoren.

Hvis alt går som det skal, blir jeg igangsatt rundt kl. 9.00 i morgen tidlig! De tar blodprøver av meg før det.

Utover det skulle jeg vel gjerne ha delt noen bilder fra den siste forberedelsestiden, men vet dere hva? Jeg er for sliten, og har dessuten besøk av barnefaren i kveld
♥ Jeg oppdaterer når jeg har anledning!

3 kommentarer:

  1. Masse lykke til i morgen!

    SvarSlett
  2. Å, så spennende..:).. da blir du vel hvis alt går etter planen satt igang om ca. en halvtime..:):)

    Ønsker deg så utrolig mye lykke til! Nå får du snart ha lillebror i armene dine <3<3 Dette må jo bare gå bra!

    SvarSlett
  3. Mari-Mette Graff23. mars 2012 kl. 09:58

    Kjære dere, jeg tenker på dere og ønsker en god fødselsopplevelse og at alt går bra <3

    SvarSlett