mandag 21. november 2011

Snart halvveis!

På tirsdag er jeg halvveis i svangerskapet allerede Tenk det . . . Ville egentlig bare dele noen bilder av magen som min kjære og jeg tok i dag. 

Syntes nesten magen har krympet jeg? Sikkert babyen som har lagt seg annerledes

Også vil jeg bare minne dere på gårsdagens innlegg: BIDRA TIL VÅR DATTERS GRAVSTEN? :)

Kontonummeret er fortsatt:
4740 13 02537

. . . for de som ønsker å bidra, 
husk at; hver krone teller :)

TUSEN TAKK! :)


Føler meg nesten litt "frekk" som ber om økonomisk støtte via Internett, men med den økonomien vi har (i etableringsfasen og alt), så ser jeg meg dessverre nødt . . . De som bidrar kan jo se på det som en pengegave. Føler jeg må takke alle som bidrar på en eller annen måte . . . Men hvordan?


2 kommentarer:

  1. nydelig familie bilde..og søte lille nonstop som
    koser seg.<3 blir rørt jeg

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Linda <3 Vakkert sagt! Det varmer :)

    SvarSlett