torsdag 29. desember 2011

God jul og godt nyttår!

På bildet: Julemagen på julaften i uke 25  

Dette innlegget kommer litt i "seineste" laget, men har ikke hatt ork til å skrive noe særlig i det siste.
I julen har vi altså vært hos min mamma. Det har vært koselig og avslappende. Før vi dro innover, slet jeg en del med hodepine og skallebank, men tror det kom mye av stress, for har hatt mindre hodepine etter at jeg kom hit inn. Hodepinen har på sitt vis minnet om migrene - jeg reagerer på lys og lyder, har vondt i øynene. Har kommet fram til at det må komme av en kombinasjon av bihule-og bekken/rygg/nakke-plager. Etter jul er jeg sykemeldt 50%.

Lillingen i magen sparker hardere og hardere, og spesielt mye om natten. Bekkenplagene varierer fra dag til dag. Begynner hos manuellterapeut i januar.

Det går mot et nytt år. Enda et år uten vår vesle Linnea Aurora. Men vi har henne med oss i hjertene våre. Ordnet julehylle til henne i år også, - ettersom julekvelden gikk, ble det flere engler og pynt på hyllen, derfor er den ganske full på bildet :) (Klikk på "les mer" for å se bilde.)


Ser dere mammaen med en liten baby på armen og en jente hengende i skjørtene? Jeg så den på Løiten Lys før jul, og den traff meg rett i hjertet, jeg trenger vel ikke forklare hvorfor? Min kjære kjøpte den til meg i julegave <3 Kommer til å ha den i dåpen til lillebror, for på den måten vil storesøster være litt med også!


Denne spilledåsen fra morfaren til Linnea og lille NonStop , vil jeg også ha med i dåpen <3 Skal forresten lære lillingen i magen og sovne til spilledåsemelodien :)

Vi sendte også opp noen hjertelykter til Linnea på julaften, for å minnes henne og å ønske henne en god jul Her kommer noen bilder ifra det:






Vil bare benytte anledningen til å vise dere årets pepperkakeverk, før året er omme ^^


Ishavskatedral, i samarbeid med mamma og min kjære. Den ble jo ikke perfekt, men er ganske stolt over det vi fikk til ut fra egne maler :) "Kunstnerisk preg" , sier jeg bare.


Min utedo, eget design, hehe...

Mamma sitt pepperkakehus. Det er ikke skjevt altså, er bare beboerne som har tatt inn et litt for stort juletre som stikker ut gjennom pipa og løfter taket :):)


Klarte ikke bestemme meg for hvilke bilder av oss jeg likte best, for det var noe negativt og positivt med alle , så legger ved flere ^^


God jul og godt nytt år ønskes dere alle. 
Måtte året som kommer, bringe masse glede!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar