tirsdag 24. januar 2012

Hodeleie!

I dag er jeg 29 + 3 på vei. Vi var til jordmorkontroll. Jordmor var skråsikker på at lillebror lå i hodeleie nå, og det har jeg mistenkt i noen dager, syntes det var babyrumpa jeg kjente som lå og pressa opp mot ribbeina mine. Hehe. Dessuten har han begynt å sparke mye oppover Det betyr jo ikke at han ikke kan legge seg i seteleie igjen, men leste på nett at hvis han ligger i hodeleie i uke 30, så er det stor sjanse for at babyen ligger i hodeleie til fødsel Betryggende det da, hvert fall Er i uke 30 på lørdag! Godt og skummelt på én og samme tid, siden det da nærmer seg uke 36 av svangerskapet med stormskritt (det var som sagt da vi mistet Linnea).

3 kommentarer:

  1. Gratulere med 29+3:) Det er jo kjempe bra at han ligger i hodeleie.Og veldig betryggende:) Syns du er flink jeg connie..Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk , Linda, det betyr enormt masse <3 Du er også flink, som klarer å lese om svangerskapet mitt! Stor god klem!

      Slett
  2. Lurer på om han har snudd seg igjen jeg nå?! Han sparker så mye ut på sidene igjen. Lille gullet til mamma <3

    SvarSlett