mandag 27. februar 2012

En serie med bilder ♥

Da er det på tide å legge ut bildene fra lørdagens fotosession. (Bildet til venstre ser ut som et reklamebilde, vi vet det, hehe - men alle som har fulgt bloggen min, ser symbolikken).


Jeg har ikke orket å lage rammer på alle sammen, det er så mye arbeid, så det får bare være. Kan også hende dere syns det er mange bilder som ligner litt for mye, men jeg klarte bare ikke bestemme meg for hvilke jeg likte best . . .

Ellers tok vi noen litt "drøye" bilder som jeg syns er kjempefine og kunstneriske, men som jeg ikke tør å dele. For lite klær liksom . . . Jeg er litt sjenert av meg, og det er kanskje like greit :) Hvis jeg moter meg opp en dag, så får dere kanskje se bildene, men foreløpig holder jeg dem for meg selv :)

Som sagt i forrige innlegg, så var det søsteren min som sminket meg, men jeg følte ikke at sminken kom heelt til sin rett på disse bildene, selv om den jo ga en effekt. Her er en link til min søsteres blogg, hvor hun legger ut make-up-looks og fotografier: Makeup og bilder (i dette innlegget, finner dere blant annet nærbilder av sminken jeg har på meg her).

Vel, kos dere med bildene :) (PS, jeg er ikke noe flink til å begrense bilde-utvalget mitt, så her er det en del.)


Lille NonStop i magen ♥ 



. . . og hvis noen synes det påfølgende bildet er drøyt, så vil jeg bare si til mitt forsvar at jeg synes det er kunstnerisk vakkert :)





Vi måtte jo bare ta noen bilder under babygymmen i studio, følte at de som ble tatt her hjemme ble så rotete. Liker disse bedre :) Så her ligger lille NonStop under gymmen for andre gang :)





Tusen takk til min venninne Viveka for fantastiske bilder ♥ 
Fikk dere en favoritt?

5 kommentarer:

  1. Ååå, så utrolig fine bilder!.. :)
    Hehe, klarer ikke bestemme meg for noen favoritt, syntes alle var kjempefine! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe, klarte heller ikke bestemme meg helt selv! Men syns NonStop-bildene ble spesielle :)

      Slett
  2. ÅÅHHHH! Helt fantastiske bilder, herlighet så vakker du er! <3 Og nei, bilder av en vakker kropp er aldri for drøyt så lenge det ikke lyser "sex" :)

    Klem fra Lizbeth Osnes - Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får - bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt - og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    SvarSlett
  3. Jeg ble selv veldig fornøyd med bildene! :) Ble mange spesielle bilder her, som jeg tror du vil ha stor glede av i ettertid. :)

    Av disse bildene her er nok mine favoritter det "drøye" magebildet, det er nydelig vakkert. <3 Synes ikke det er drøyt, jeg skjønner hvorfor du nevner det da, men jeg tror egentlig ingen vil se på det som drøyt.

    Også liker jeg godt det første bildet i innlegget, med non-stop'en. Det er spesielt og symbolsk, også synes jeg det var et bra bilde rent fotografisk. :P Men ja, det ser litt ut som en reklame, hehe.

    Jeg liker også veldig godt første bildet etter babygymbildene, der du står alene i hvitt. Det er veldig pent av deg! <3

    Også vet du jo at jeg liker de du sitter alene på gulvet på, som er mer nakne, men du ikke tør legge ut. Det er vakkert! <3

    Var koselig og også utfordrende å være med på, er glad du ble fornøyd! :))

    SvarSlett
  4. Fine bilder:) Skulle hatt noen gravidbilder tatt av lillegutt inni magen her også, men alt sånt er jo så dyrt med mindre man kjenner noen:s
    Men kjempefine bilder! Likte også det "drøye" bildet best! :)

    SvarSlett