søndag 12. februar 2012

Min andre morsdag...

. . . uten noe barn i armene.

Det føles underlig. Jeg er mor, det er min morsdag nummer 2, og jeg har ikke noe barn i armene mine som krever oppmerksomhet. Jeg har en liten englejente i himmelen, og jeg har en sprellende babygutt i magen. Jeg har 2 barn, det er min andre morsdag, og likevel sitter jeg her uten et barn i armene. Det er faktisk veldig rart.
Her begynte dagen med en etappevis frokostservering på sengen - ting som kjæresten vet at jeg ikke tåler så godt å spise, men som jeg fikk unne meg i dag. Dvs. blant annet Rett i koppen tomatsuppe og et par skiver med reker og majones. Mmmm . . . ! Jeg har verdens herligste kjæreste ♥


I dag brenner lysene for alle englemammaer der ute, og for vår vakre lille Linnea Aurora

Det har forresten kommet snø igjen nå - først midt i februar, etter noen dager med regn. For en underlig vinter det har vært. Under den verste sprengkulden i januar, hadde vi ingenting snø her nordpå.

Resten av dagen skal jeg nyte livet i magen til det fulle, for hvert livstegn fra babygutten føles som om det kunne ha vært det siste . . . Det er ikke hver morsdag man har en sprell levende baby i magen! Dette er første gang jeg har et levende barn hos meg på morsdagen, og det skal virkelig nytes, selv om han "bare" er i magen. Jeg kan jo faktisk ikke vite om han vil være hos meg neste år, men jeg håper jo og tror det

Gratulerer med morsdagen til alle mødre der ute




1 kommentar:

  1. Jeg er helt sikkert på at lillebror er hos deg neste år og i mange år framover.(Håper jeg)..Vill tro det <3 Gleder meg på dine vegne connie..Gratuler med morsdagen kjære venn <3 Jeg også har tent lys for alle oss englemammaer<3

    SvarSlett