onsdag 15. februar 2012

Miniatyr-babyrom ♥

I forrige innlegg lovte jeg å komme tilbake med bilder fra et "baby-hobby-prosjekt", som jeg kalte det, så her kommer bildene. Vet jeg ikke har vært så flink til å holde det jeg lover, men denne gangen skal jeg hvert fall gjøre det :) Skal prøve å holde de andre løftene mine også! For eksempel har jeg fortsatt et filmklipp på PC-en av magen som "leker sprettball" , - det ble filmet i begynnelsen av januar, men jeg har enda ikke delt det. Nå lover jeg å ordne det i løpet av den nærmeste uken :)

Vel, miniatyr-babyrommet altså (og jeg må gjøre dette kort, for nå ble jeg fryktelig svimmel av å se på skjermen plutselig): Bestilte litt hobbysaker fra Panduro, og laget dette miniatyrrommet som skal stå på en hylle over voggen til lille NonStop
♥ Egentlig henger englemaleriet til Linnea over der enda, men det blir helt feil for meg å ha det hengende der når lillebror kommer. Maleriet viser tross alt en sovende engel på en sky. Vet ikke om jeg skal flytte det, eller fjerne det helt? Vurderte å henge det over vår seng istedet.

Miniatyr-rommet er forresten ikke helt ferdig enda, skal finpusse det litt og henge noe babytøy på kleshengerne :)




3 kommentarer:

  1. Det var utrolig fint! Så utrolig søtt og nydelig, kjempeflink! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er connie.Det var helt nydelig.:) Det blir sikkert lillebror veldig gla for:)

    SvarSlett