torsdag 15. mars 2012

Noe på gang!

Fra min gravidtråd på Englesiden:


I dag, kl. 14:46:
Alt så bra ut på ultralyd og alle prøver var normale. Det ble målt CTG også. Overlegen undersøkte livmoråpninga, og gjett hva? Noe er på gang!!! :D Hun strippet meg for å provosere fødselen fram fortere, og sa at jeg gjerne måtte komme inn for å føde på lørdag, for da var hun på vakt , også ga hun meg en klem
Er helt i ekstase jeg nå! Ææææh, tenk at det kanskje kan skje noe i helga alt! :D
Er jo ikke sikkert det gjør det da, men jeg har følelsen av at jeg er ferdig til onsdag, om ikke annet! Og hvis ikke noe har skjedd da, avtalte vi igangsetting på torsdag 22. mars! Skal tilbake for en sjekk nå på mandag kl. 10 hvis ingenting har skjedd enda.

7 kommentarer:

  1. WOW! Så spennende :) Masse lykke til søta! :)

    SvarSlett
  2. utrolig spennende! :D Skulle ikke du bli innlagt på sykehuse noen uker i forveien? :p
    -Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D Jeg skulle legges inn til overvåkning tidligst 19. mars hvis ingenting hadde skjedd, og igangsettes dersom de så grunn til det eller dersom det var liten pågang av fødende. Har jo egentlig ikke termin før 9. april, vettu, men nå ser det jo altså ut til å skje noe, og jeg syns vi har lagt en grei plan i dag :D

      Slett
  3. Så spennende!..:).. krysser fingrene og følger spent med! :):):)

    SvarSlett
  4. Oi oi oi :D Lykke til!

    SvarSlett
  5. Tusen takk, alle sammen :)) Merker forandringer i kroppen, vondere å gå, kjenner det veldig godt i bekkenet og hofta nå.

    SvarSlett