onsdag 7. mars 2012

En spesiell og noe traumatisk dag...

Jeg skriver et lite innlegg i dag også, siden det er en så spesiell dag.


Det som er så spesielt med denne dagen, er at jeg i dag er 35 + 4 på vei. Og som noen av dere kanskje har fått med dere, betyr det at jeg i dag er like langt på vei som jeg var da vakre lille Linnea Aurora sitt bittelille hjerte sluttet å slå inne i magen min.


(For dere som ikke fikk det med dere, så forklarte jeg i forrige innlegg at noen papirer viser at jeg var 35 + 4 på vei, og ikke 35 + 2 da Linnea døde, slik jeg først trodde. Jeg var veldig ivrig på å telle måneder da jeg gikk med Linnea, og ikke uker og dager, slik jeg gjør nå, derfor mistet jeg litt oversikten over nøyaktig hvor langt på vei jeg egentlig var.)


Jeg har bestemt meg for at jeg absolutt ikke skal dusje på denne dagen, uansett hva som skjer. Jeg klarer bare ikke, det går ikke. Sist jeg dusjet da jeg var 35 + 4 på vei, kjente jeg et underlig dump i magen som gjorde meg betenkt og fikk meg til å lure på om jeg i det hele tatt hadde kjent liv den dagen. I to dager gikk jeg før jeg forstod at det virkelig var alvor.


Så jeg skal altså ikke dusje i dag, jeg forbinder det med dårlig karma (hvis det finnes noe slikt).


På en dag som denne, synes jeg det endelig er på sin plass å dele litt av livet i magen med dere, så her kommer endelig videoklippet av magen som jeg har lovet dere i evigheter, kombinert med et lite klipp fra i går (lillingen var litt kamerasky, så derfor et ekstremt kort klipp, - vet ikke om dere ser noe særlig, men magen buler altså litt utover på høyre side).



Jeg har forresten oppdatert headeren min, som dere kanskje ser. Den gamle så slik ut, med bilder tatt da jeg var ca. 4 uker på vei:


Her er den nye, med studiobilder tatt 30 uker senere (uke 34 altså, - jeg er ikke heelt fornøyd med denne, men det får gå - jeg var jo faktisk ikke helt fornøyd med den forrige heller da jeg nylig hadde laget den, men vendte meg til den):

Alle header-bildene er tatt av min gode venninne Viveka. Det er liksom blitt en "greie" at hun skal ta bilder i svangerskapene mine ♥ 



Så til slutt vil jeg bare dele noen forberedelsesbilder med dere.








Foreløpig usortert brettet ned i en av skuffene til lille NonStop.

Jeg har forresten begynt å ta fatt på interiøret her. Så kan jo vise dere noen bilder av nye ting og gardiner i samme slengen. Det er ikke ferdig organisert altså :)

Det perfekte apotekskap; det siste de hadde på Bohus, skjebnebestemt for oss! (Vårt forrige apotekskap var en vitus apotekpose som lå i en krok på rommet, ble litt lei av å ha det sånn).


Baderomsskilt fra Nille.

 Kopphåndduk og grytekluter fra Åhléns. Tenkte å pusse opp "kjevla" litt, bytte ut glansbildene med noe litt mer "nøytralt" :)

Gardiner, også fra Åhléns. Lysestaken i vinduet var jeg heldig å finne på 70% salg på Nille :)



Og helt til slutt, ikke innredning, men; et "behind-the-scenes"-bilde fra fotosessionen vi hadde, syns det var et så koselig bilde :)



2 kommentarer:

  1. Morro og se magen bevege seg sånn med spille dåsen:) Nydelige nonstop i magen<3 Og så utrolig fint du har det hjemme hos deg connie:) Og jeg syns den nye headeren din er kjempe NYDELIG..:) Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk, Linda, betyr masse!! :)
      Ja, er finere her nå, syntes det var så fælt før, for ingenting passet sammen, og ting ble bare plassert der det var plass :S Men nå skal det forandres helt! Er fortsatt ting her jeg ikke er så begeistret for, og det er ganske trangt her , så prøver å skape litt "space" og lysere rom :)

      Slett